Müügitingimused

Ostuinfo
Valige välja teile sobiv toode ning klõpsake nuppu “Lisa ostukorvi”. Valitud toode liigub siis teie ostukorvi. Ostukorvi valitud toodete hulk ei ole piiratud. Kui olete soovitud tooted ostukorvi sisestanud, siis kontrollige need enne tellimuse kinnitamist veelkord üle. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist saate tooteid ostukorvist ka eemaldada.

NB! Kui olete avanud tootelehe ja selle ostukorvi nupul puudub tekst “Lisa ostukorvi”, siis kontrollige rippmenüüst teile huvipakkuvat suurust, värvust, kogust vms. “Lisa ostukorvi” tekst puudub nupul ka juhul kui toode (või ka vastav värvus, suurus, kogus vms) on poes läbimüüdud.

Veebipoe ABCD.EE (edaspidi Veebipood) omanik on Woolart OÜ (registrikood 14442279), Asukohaga Lepalinnu tee 21, 74009 Leppneeme küla, Harjumaa. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Pane tähele!
Valitud toode teie ostukorvis on kuni tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele ostjatele. Toodete hinnale lisandub ühekordne saatekulu (vastavalt valitud teenuse pakkujale). Hinnad ei sisalda käibemaksu, kuna Woolart OÜ ei ole käibemaksu kohustuslane.

Ostukorvi valitud toodete tellimiseks klõpsake ostukorvi all asuvale nupule “Näita ostukorvi”. Seejärel sisestage oma andmed. Juhul kui tellimuse eest maksja ja kauba kättesaaja andmed on erinevad, märkige see kindlasti kontaktandmete väljadele. Kui tellimuse esitaja ja kauba kättesaaja andmed on samad, tehke sisestatud andmete järele vastav märge. Peale seda valige sobiv kättetoimetamise viis. Enne tellimuse esitamist lugege hoolikalt läbi tellimistingimused ja kinnitage palun oma nõustumist, seejärel kinnitage tellimus. Teie poolt sisestatud e-posti aadressile saabub tellimuse kinnitus.

Kui soovite teid huvitava toote kohta lisainfot, siis klõpsake huvi pakkuva toote juures nuppu “Küsi lisainfot” ning sisestage oma e-posti aadress ja küsimus. Kõik küsimused ja ettepanekud on alati oodatud! Palun esitage need meile “Võta ühendust” vormi vahendusel.

Tasumine

Tellimuse vormistamisega Ostukorvis saadetakse Teie e-posti aadressile kuni kahe tööpäeva jooksul tellimuse kättesaamise kinnituse koos pdf arve failiga.  Arvel on esitatud Woolart OÜ andmed ning pangakonto, kuhu saate makse teha juhul, kui Te ei kasuta pangalinki.
Tellimuse täitmise aeg algab arve tasumise päevast. Kui kolme päeva jooksul arvet ei tasuta tühistatakse tellimus automaatselt.

Woolart OÜ e-poe tellimuste tasumine toimub Eurodes € kasutades pangalinki või teostades makset iseseisvalt ettevõtte pangakontole EE887700771002986956 LHV pangas.

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
  • Visa/Mastercard kaardimaksed

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti ja muud Euroopa riigid. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Pakke toimetab kohale: Eesti siseselt – AS Eesti Post, Itella Smartpost, DPD. Teistesse riikidesse – teenusepakkuja vastavalt tellija soovile.

Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@woolart.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@woolart.ee või helistada telefonil: +372 505 4812.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile ______ või helistada telefonil: _____

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Tagastada ei saa tarbija eritellimuse kohaselt valmistatud kaupa või tooteid mida tarbija on juba kasutusele võtnud või mille pakendeid rikkunud.
Kui kasutataval esemel ilmnes mingi puudus või defekt, siis on tarbijal õigus nõuda Müüjalt selle eseme parandamist või välja vahetamist või saada hinnaalandust või kauba müügilepingust taganeda vastavalt üldistele reeglitele, mis kehtivad konkreetses riigis defektsete kaupade puhul.

Kui kaup on rikutud kliendi poolt, mida selgitatakse tagastatud kauba kättesaamisel – seda tagasi ei võeta.

Aitäh, et külastasite meie poodi ja kodulehte!